• Könyvek
  • Akciók
Minden könyvvel növekszik a kedvezmény, maximálisan 25%, melyhez 5 db könyv szükséges.

Az alapkedvezménytől eltérő akciós könyvek is beleszámítanak az 5 db eléréséhez szükséges mennyiségbe. A törvényi rendelkezések értelmében a 2024.10.01. után megjelent könyveknél a kedvezmény maximálisan 10% lehet az első egy évben.
21%
21%
+1%
+1%
+1%
+1%
25%
Mi az a branding?
ISBN: 9789632440682
Megjelenés: 2018-04-24
Oldalszám: 256
Kategória

Mi az a branding?

0 (0)

Háttér
A globalizáció előretörésével a termékek és szolgáltatások sikerében egyre fontosabb szerepet játszik az eredményes márkaépítés. Jelen kötet közérthetően és szemléletesen segít eligazodni e szerteágazó szakterület legfontosabb kérdéseiben. Létező márkák titkairól lebbenti fel a fátylat, elemzi a márkaépítés folyamatát, valamint névadási, pozicionálási, arculattervezési és promóciós szempontokat mutat be. Ezek az ismeretek a márkamenedzsmenttel kapcsolatos gyakorlati problémák megoldásakor is jól hasznosíthatók.

Anatómia
A könyv kitér a branding összetett témaköréhez kapcsolódó, változatos szakterületek rövid bemutatására. Megismerhetjük a márkaépítés legfontosabb elemeit, például a pozicionálást, a történet mesélést, a designt, az árképzést és a kapcsolattartást. Emellett megtudhatjuk, hogy a márkaépítés miként alkalmazható – a termékeken és szolgáltatásokon túl – szervezetekre, emberekre és helyszínekre, valamint azt is, hogy segítségével milyen eredmények érhetők el.

Portfóliók és esettanulmányok
A világ különböző pontjain tevékenykedő ügynökségek munkáit bemutató portfóliókból és esettanulmányokból kiderül, hogy az ismertetett márkák mitől működnek, miként hatnak és hogy példájukból milyen tanulságokat lehet levonni. Az elméleti szempontokra és a tervezés knowhow-jára fokuszáló elemzésekből megtudhatjuk, milyen komoly kihívást jelentenek az észlelés nehezen megfogható folyamatai, a kulturális sajátosságok és az összetartozás éreztetése, miközben a csomagolástervezés, a jelzésrendszerek és a webes megjelenés buktatóival is meg kell birkózni. A bemutatott esetek gondolatébresztő példaként szolgálhatnak tervezők és szakemberek számára egyaránt.

A könyvben bemutatott tervezők
Vacant
Fitch
The Brand Union
(korábban Enterprise IG)
Minale Tattersfield
Hanson Dodge Creative
Inaria
Interbrand
Paprika
Irving
Pentagram
Landor
Infinia
Siegel+Gale
TippingSprung
Wolff Olins
Lippincott (korábban Lippincott Mercer)

Több mutatása
Várható szállítás: 2-5 munkanap
Kívánságlistára
Kedvezményes
szállítás 10 000 Ft-tól
Több ezer
átvevőpont
Naponta
bővülő kínálat
Akár 25%
kedvezményAkár 25%
kedvezmény
A szerzőről
Feliratkozom a szerzőre
Több mutatása
Hasonló könyvek
Kapcsolat
+36-1-770-7890
(munkanapokon
10:00 és 16:00 között)
Vásárlás
2021 © Minden jog fenntartva Publish and More Kft.
VisaMastercard